Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: bullka
Data: 2009-12-23 08:51:48
Pritariu.
Nematau problemos nusipirkti ne vieną indaplovės tablečių dėžę, o dvi (kurių
užteks metams.. gal pusantrų).
Nematau problemų nusipirkti normalių sulčių 5 didelius pokus, jei 1 litro
kaina gaunasi 2.5Lt.
Nematau problemų nusipirkti iš karto kelias dantų pastas ar dušo želė,
kurias vis tiek sunaudoju.
ir t.t.

Matau problemą kiekvieną kartą pasibaigus vienam ar kitam dalykui - važiuoti
specialiai dėl to dalyko į parduotuvę. Arba važiuoti ne specialiai, bet
prisiminti, kad tas dalykas jau į pabaigą.

Ir taip.. sutinku, kad taip galima elgtis tik turint daugiau laisvų pinigų.