Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: bullka
Data: 2009-12-29 09:26:14
Tai būtent, kad Vasaris kalba apie kažkokias grandiozines sumas ilgam
laikui.
Aš kalbu apie kasdienio naudojimo prekių pirkimą, kurios (jei seki kainas)
tikrai yra ženkliai pigesnės nei paprastai kainuoja ir kurių yra nusiperkama
šiek tiek daugiau nei reikia (jei tik yra sąlygos namie, kur tai padėti).

Gelezio pvz irgi gal kiek extreme. Maisto mes perkame tik tiek, kiek
suvartojame (išskyrus gal sultis). Aš labiau užsiperku vonios/tualeto
reikmenis, skalbimo/plovimo reikmenis, knygas ir pan.