Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: dovydas
Data: 2009-12-22 08:28:42
apsipirkineju dviejuose prekybcentriuose (beje labai nedideliuose, nes
tingiu vaiksciot kilometrus nuo pieno iki batono), priklausomai is kurios
puses namo vaziuoju, ir _perku tik tai, ko man reikia_. akciju jokiu
negaudau ir kaip tik stengiuosi nematyt ju, kad neitakotu mano pasirinkimo,
kiek kainuoja siandien batonas irgi negaleciau pasakyt. esu isitikines, kad
nulekes 10km del litu pigesniu mandarinu nenupirksiu as ju tiek, kad man
vertetu ten lekt ir apskirtai pirkt, nes dabar tas ar anas pigus - apsurdas.
beje, tik mesa esu pameges pirkt vienoj firminej parduotuvej, nes ten
tiesiog skanesnes desros man, gal kazkiek ir pigiau, bet tai nera tas
faktorius kodel pas juos perku. vaziuot i akropoli pasitusyt-praleist
sestadienio popiete.. nu nedziugina manes toks laisvalaikis :)

pinigais nesiku.