Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-12-25 21:14:18
"Richie" <still@freakin.bo> wrote in message news:hgvvbj$rgt$1@trimpas.omnitel.net...
> nifiga.
> Buvau pastarasiais dvi dienas pilnai prie lentynu ir stebejau elgsena
> tautieciu pirkeju.
> Dalis ateina su prekybos tinklu leidiniais ir baksnoja KUR tas, paima ji ir iseina

Tai čia tie, kur angeliukus perka? ;-)

> kita dalis vaiksto su kalkuliatoriumi ir skaiciuoja KIEK gaunasi
> nuolaidos, ima tik ta produkta ir bye bye.

Na čia efektyviausieji. Jiem nesvarbu kiek kainuoja prekė/paslauga, bile nuolaida didelė. Tereikia tik kainodarą sutvakryti su nuolaidomis ir laimė garantuota.

> dar dalis stovi issizioje ir skaiciuoja... galu galoe iseina nieko nepirke

Depresuojantys. Prekybos centras veikia kaip antidepresantas. Jei negali patenkinti savo obsesinio-kompulsinio sutrikimo pirkdamas, tai bent jau įsivaizduoji save tą darantis ir patiri orgazmą :-)

> Perka isimtinai 99 proc TIK akcijinius, o akciju dafiga visose kategorijose

Be abejo. Visi įsivaizduoja, kad dėl krizės gamintojai ir prekybcentriai pasiruošę nusimauti kelnes. Kai kada taip, bet tikrai ne visada.

> (apie machinacijas su kainomis nekalbu). Apie pririsima negali buti net
> kalbu, nes jie migruoja per tinklus, vienas net igarsino - "nu, jei cia nera
> nuolaidos, nepirksiu vis viena eisiu i kita tinkla"...

Natūralu. Yra visa eilė vartotojų, taip vadinamų switcher'ių, kurie lojalumo neturi jokio, nes orientuoti tik į kainą. Bet paprastai dėl tokių vartotojų nė vienas gamintojas/tiekėjas/pardavėjas nesuka galvos, jei jo strategija nėra tiesiai į tokį pirkėją orientuota.

> Tiesiog zmones perka kur galvoja yra gera kaina ir tinkamas momentas pirkti.

Tai visiškai neatspindi realios situacijos, kas dedasi pirkėjo galvoje. Nes jei pirkėjas būtų racionalus ir pirktų tik tai, ko jam išties reikia, ir dargi pagal savo pajamas, tai visada dabartinė globali ekonomika užsilenkusi būtų jau gerokai anksčiau...

> Tinklai gi, nevykdo pelno planu siais metais ir truks plys dirbs net per kaledas....

Kelios dienos nieko nepakeis. Paprastai pakeičia tik paskutiniai keli metų mėnesiai.

Šiaip tai katalikų bažnyčia prastai dirba kaip krizės sąlygomis. Galėtų daugiau "švenčių" į trasą pametėti, priminti, kad reikia "pamylėt" artimą savo dar per kokias nors vabalines, barmaliejaus ėmimo į dangų šventę ar pan. ;-) O tai tas sezoniškumas tai kūdai visiems realiems gamintojams ir tiekimo grandinės už jų atsilieps per pirmą bado ketvirtį iki velykų.