Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: Neratoblogo
Data: 2009-12-22 15:45:38
Ka reiskia per daug parkiu su tom kortelem?

Pries savaite toks dede eileje po manes pirko 6 butelius vyno. Korteles
neturejo, nes jam jos nereikia.
Paskolinau savo. Ir saskaitoje  vietoj ~210 Lt pasidare 150 Lt. Apie ~60
litu nuolaida "dedei". Jam gal ir nedaug. Bet man pasirode visai nieko
sutaupymas, ypač turint omenyje, kad tai tik vienas apsipirkimas.

Mano nuomone, sutaupytas litas - uzdirbtas litas. O trys, dazniausiai
naudojamu prekybvieciu, korteles uzima ne tiek jau daug vietos.