a koks skirtumas ar as vardenis ar teofilis - vis viena as individas su savo
pirkimo savybemis, kuri galima puikiausiai trackinti. Tinklai tuo naudojasi,
taip pat papildomai uzsakoma begale tyrimu...
lojalumo siuo metu tinklams nera. Pirkejai pasiruose migruoti i kita miesto
gala siekiant sutaupyti kelis litus kad ir "ant apelsinu", zvejoja nuolaidas
ir kuponus. Tinklai siulo akcijines prekes, kartais zemiau pirkimo kainos is
tiekeju, noredami sudaryti pirkeju srauta (tipo atejau bibieski vodkes
papigiai, bet pajimsiu ir su kosmine marza pieno, abaliu ar plauku lako).
Taciau, laikai baigiasi tie - pirkejai gudresni, paziuri kas yra pigiau
kuriame tinkle ir perka dazniausiai tik akcijine preke - to rezultate
krentanti tinklo apyvarta ir nebeveikiantis "pradinis" mechanizmas.
Apie tinklu marzu dydzius patylesiu... jos ziauriai dideles... Manau,
protingesnis pirkejas tai izvelgia per "akcijas".
beje, buna dar bajeriu su akcijinemis kainomis. kai pries akcija kaina
viena, per akcija originalioji kaina jau pakelta i virsu, kad nuolaida butu
didesne, pofig kad nuolaidos litais beveik nera :))
manau nieko naujo nepasakiau. Kas link pirkejo korteliu- daugelis turi
praktiskai visu tinklu korteles (apart Rimi, nes ji neturi jokiu ) - ir
gerai, laimi juk tik galutinis pirkejas, o kortele nieko nekainuoja tik
uzima vieta piginineje :)
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
news:hgm16k$ndd$1@trimpas.omnitel.net...
Iš esmės - niekiek.
Tai tik būdas tave prisirišti psichologiškai prie prekybos tinklo.
Lojalumas [tikras] LT neskatinamas, tą reikėtų įsidemėti, pradedant
mobiliukais, baigiant prekybcentriais.
Norint tave skatinti, reikėtų orientuoti į tai, kad per mėnesį tam
tikrą pinigų sumą garantuotai atiduosi prekybos tinklui. O kas ant to
pasirašytų? Nes jei norėtų pasirašyti, tai būdamas racionaliu pirkėju,
turėtų išsiaiškinti visas rinkos sąlygas, pradedant konkurentais, baigiant
turgumi ir pavieniais ūkininkais. O tą padarius labai greitai suvoktum, kad
prekybcentryje kainos privalumo tikėtis sunku. Priedo visam procesui
sugaištum daug laiko.
Kadangi toks elgesys nėra optimalus, tai jis ir apskritai
neskatinamas diversifikuotų prekių rinkoje. Tą galima pasiekti tik vienodų
prekių rinkoje, tokioje, kaip, pvz.: degalų. Ten labai aišku - jei per
mėnesį supylei tam tikrą degalų litrų skaičių, sekantį mėnesį gauni
atitinkamą nuolaidą nuo litro. Arba apskritai gauni nuolaidą, kuri visada
garantuoja geriausią kainą (bet nebūtinai servisą). Taip veikia, nes
palyginti yra lengva.
Ir dar jei kvailys duosi savo tikrus asmeninius duomenis, o ne
Vardenis Pavardenis @Rūgpienių kaimas, 223322, tada apie tavo įpročius ir
pan. viską žinos.
"panoramiksas" <laukiu@laiškų.lt> wrote in message
news:hglf3u$4mb$1@trimpas.omnitel.net...
> Labą vakarą,
> šitas klausimas jau kažkaip atsibodo, švelniai tariant,
> tai noriu išsiaiškinti, ar verta tą kortelę turėti. Kiek
> galima su ja sutaupyti?
>
> Ačiū.
>
>