Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-12-23 09:56:54
    p. bullka, prašome neiškraipyti esmės. Kalba ėjo ne apie vienos konkrečios prekės ar kelių prekių pirkimą į priekį, bet apskritai į daugelio prekių pirkimo į priekį įprotį.

    Galiausiai jūs nematot savo logikos klaidos - jūsų 1 scenarijuje galima pvz.: užpirkti ne x2 pokus, o tarkime x4, x8 ir t.t. Juk turbūt jūs asmeniškai negalvojat, kad po 9 mėn. pareis visiškas pypt ir jums tų plovimo tablečių nereikės, gal kaip tik priešingai - tikitės ir pensijoje naudotis indaplove ;-) Ir turbūt sutinkame, kad bet kuriuo atveju, jei negyveni Labanoro girioj ir nevažinėji su dviračiu, tai bent kartą į menesį vienaip ar kitaip važiuoji apsipirkti. Atsargų buferis yra gal ir gerai, jei atmintis skylėta, bet jei turi įprotį pereiti ir pasidaryti sąrašiuką, ką pirkti, tuo pačiu ir išvengdamas beprasmių pirkimų, tai tikrai pastebėsi, kad tavo tabletės eina į pabaigą.
    Gi priešingu atveju tiesiog prekybcentris arba tiekėjo/gamintojo verslas savo lėšų įšaldymo į pagamintą produkciją problemą permetė ant vartotojo [neracionalaus] pečių. O jis dar priedo elgiasi kvailai ir leidžia savo sąskaita ekonomikos sistemoje atsirasti ir išsilaikyti verslams, kurie ten egzistuoti neturėtų - t.y. gaminantiems perteklinę ir einamuoju momentu niekam nereikalingą produkciją.

    Antra, jei pasižiūrėtumėt, kaip veikia verslas atsargų požiūriu, o verslas, jei jis sveikas ir normalus, stengiasi elgtis optimaliai, tai jis stengiasi laikyti visiškai minimalų kiekį atsargų bet kurioje savo proceso grandyje, jei tik spėja tenkinti paklausą savo kuriama pasiūla. Visa kita - prabanga ir švaistymasis, įšaldytos lėšos.

    Trečia, jei pasidomėtumėt, tai vidutines ir aukštesnes pajamas uždirbančių (gaunančių) piliečių išmetamo į savartynus nesunaudoto/viršijusio terminą/sugadinto maisto kiekis yra vienas iš didžiausių tarp EU narių.

    Siūlau truputį pasukti galvą, ką aš sakau, ir ką tai galėtų reikšti.