Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-12-23 20:15:37
dėk grūdą prie grūdo - sudėsi aruodą.
 Tokiu būdu dalyvauji prekybininkų machinacijose, kurios rezultate kažkas
susidės 100 Lt x 100000, o tamsta kitą prekę, kuriai neturi nuolaidos
nusipirksi žymiai brangiau. Arba ta pati nuolaida bus tik fikcija. Technikos
reikalas. Lovkost ruk i nakakogo moshenstva.
   kaip sake AtA Isaac Newton, niekas is nieko neatsiranda.
   pagrindinis realus tikslas - pririšt tave prie konkretaus prekybos
tinklo.