Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-12-23 10:05:30
Todėl, kad jūs p. bullka, "optimizuojate" lokalų optimumą (vieneto kainą), o nematote bendro paveikslo ir neoptimizuojat sistemos (savo balanso ir pinigų srautų).

Optimizuojant lokalų optimumą iki negaliu, jūs niekaip neveikiat visos sistemos, o neretai netgi ją žlugdot.

Kad suprasti situaciją su pinigais, jums tereikia padėti didesnį įnašą (būtent įnašą į einamąją sąskaitą, o ne indėlį!) valiuta į banką (na tarkime kelis tūkst €) ir po to pabandyti jį netikėtai atsiimti iš einamosios sąskaitos. Bemaž garantuoju, kad jei tai ne centrinis miesto banko skyrius, ir jums ne laimingai supuolė aplinkybės, kad kažkas tuo pat metu panašią sumą € atnešė įdėt, bankas pradės maivytis ir aiškinti apie tai, kad tokią sumą reikia užsisakyt iš anksto, arba siųs į kitą filialą.

O taip jis elgiasi todėl, kad puikiai žino pinigų vertę, ir ypač tų, kurie yra įšaldyti nejudria forma. Todėl siūlau pasiremti jei ne mano komentarais, tai bent jau pakontempliuoti kodėl taip elgiasi verslai ir bankai atitinkamai su atsargomis ir su pinigais.