Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-12-21 00:49:00
"Richie" <still@freakin.bo> wrote in message news:hgm2na$pca$1@trimpas.omnitel.net...
>a koks skirtumas ar as vardenis ar teofilis - vis viena as individas su savo
> pirkimo savybemis, kuri galima puikiausiai trackinti. Tinklai tuo naudojasi,
> taip pat papildomai uzsakoma begale tyrimu...

Na tas nemaišo, jei statistika yra anonimiška. Panašiaip kaip su rinkimais, na bent jau teoriškai. Tačiau tikrai nenorėčiau, kad mane sietų su mano pirkiniais, arba duomenimis apie mane. Iki mūsų dar nedaėjo rimtos tapatybės vagystės, bet daug nereikia...

> [...]
> gala siekiant sutaupyti kelis litus kad ir "ant apelsinu", zvejoja nuolaidas
> ir kuponus. Tinklai siulo akcijines prekes, kartais zemiau pirkimo kainos is
> tiekeju,  noredami sudaryti pirkeju srauta (tipo atejau bibieski vodkes
> papigiai, bet pajimsiu ir su kosmine marza pieno, abaliu ar plauku lako).
> Taciau, laikai baigiasi tie - pirkejai gudresni, paziuri kas yra pigiau
> kuriame tinkle ir perka dazniausiai tik akcijine preke - to rezultate
> krentanti tinklo apyvarta ir nebeveikiantis "pradinis" mechanizmas.

Taip nėra. Jei egzistuotų racionalusis pirkėjas, kaip ir racionalusis rinkėjas, racionalusis žmogus apskritai, daug nonsensų pranytų, bet taip nėra. Blaiviai tą suprasti įmanoma pvz.: iš reklamos. Pvz.: pusę metų nežiūrėk TV. Tada įsijunk kada yra "reklamos penkiaminutė". Garantuoju, kad raitysiesi ant grindų žvengdamas nuo formato "genialumo". Su visais liepimais, pataikavimais, gražbyliavimais ir pan. O juk rodo todėl, kad yra auditorijos dalis, kurią tai veikia, todėl tai apsimoka.

> Apie tinklu marzu dydzius patylesiu... jos ziauriai dideles... Manau,
> protingesnis pirkejas tai izvelgia per "akcijas".

Taip, bet taikstosi. Visa rinka ir viršpelniai juk pagrįsti dviem esminiais faktoriais: informacijos trūkumu ir/ar pirkėjo tingumu.

> beje, buna dar bajeriu su akcijinemis kainomis. kai pries akcija kaina
> viena, per akcija originalioji kaina jau pakelta i virsu, kad nuolaida butu
> didesne, pofig kad nuolaidos litais beveik nera :))

O tai neteko matyti, kad kaina su nuolaida patiuninguota taip, kad ji kainuoja tą patį, arba netgi brangiau, nei prieš savaitę iki "akcijos"? ;-)

> manau nieko naujo nepasakiau. Kas link pirkejo korteliu-  daugelis turi
> praktiskai visu tinklu korteles (apart Rimi, nes ji neturi jokiu ) - ir
> gerai, laimi juk tik galutinis pirkejas, o kortele nieko nekainuoja tik
> uzima vieta piginineje :)

Laimi ką? 1 Lt nuo 100? Laimėjimu to nepavadinčiau. Joks tinklas nedrįs pastoviai akcijinių prekių stumdyti vien tik kortelių turėtojams, per daug rizikos. Be to tas "racionalusis" pirkėjas dažnai neįvertina savo laiko sąnaudų, transporto kaštų ir pan. O tai sudaro ne taip jau ir mažai, jei blaiviai paskaičiuoji.