Tema: Re: Ar turite nuolaidų kortelę?
Autorius: bullka
Data: 2009-12-29 09:10:25
Iš teorinės pusės visiškai sutinku. Bet, jei pastebėjot, kalba eina apie
buitines prekes, dėl kurių tikrai nesiruošiu kartą į mėn. važiuoti į kitą
Vilniaus galą.

Konkrečiai - sauskelnės kitame Vln gale kainuoja 17Lt pigiau. Na gali sakyti
ekonimines/verslo ir kt. tiesas kiek norit. Na tikrai pirksiu +1 paką nei
reikia. Kaip ir rašė Rūta - investiciją į laiką/sveikatą/nervus - irgi yra
investicija.

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message

"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message
> Mes kalbame ne apie tūkstančių įšaldymą, o apie kelių šimtų įšaldymą pirmo
> būtinumo prekėms. Ir tie keli šimtai neduos tokios finansinės naudos
> (panaudojus juos pačiu efektyviausiu būdu), kokią duotų užsipirkimas į
> priekį.
>
> Gal tiesiog nežinau, kur tuos atlikusius litus investuoti.

Bingo! Jei nenorit investuoti į jums atrodančias rizikingas investicijas,
apie kurias nieko nežinot (ir tai protingas ir adekvatus vertinimas), tai
nors investuokit į save - sveikatą, išsilavinimą, kultūrą. Aš rimtai, o ne
norėdamas kaip nors įgelti ar pan. Nes mano požiūriu, tokios investicijos
daug vertingesnes, nei į tabletes/sauskelnes ar pan.