Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: Alvidon
Data: 2011-08-10 15:38:43
Tai ir Vokietija sumokėjo už nepamatuotas imperines ambicijas.
Tik vat kažkaip susimokėjo ir sugebėjo pakilt, skirtingai nuo Ru.

Kas link "kodėl JAV rėmė Didžiąją Britaniją": ot gi mat, sąmokslų
teorijų mėgėjas. Iš esmės USA buvo priversta rinktis su kuo likti:
su Hitleriu ar su Londonu (nors pačioj USA vyravo izoliacionizmo
nuotaikos (a pasiskerskit jūs ti Europoj visi, mūsų nekaso). Dėl
visai parastų ir akivaizdžių priežasčių pasirinko Londoną. Ba kažkaip
kultūriškai artimesnis variantas. O jau ti visokie metalai su visom
biržom - visai pa barabanu, po pasaulinio karo jau ne problema viską
susirinkt, jei likai stiprus po pergalės (ne taip kaip CCCP'as - pusiau
miręs). Na ir Japonija labai padėjo apsispręsti (na nemokėjo Hitleris
sąjugininkų pasirinkt, nemokėjo, arba tiesiog neturėjo iš ko rinktis...).