Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: bet_kas
Data: 2011-08-09 12:54:24
P.s. jei turi vieną Kalašnikovą (technologinis pranašumas)
ir 50 priešininkų su peiliais (neišsivysčiusių), tavo šansas
išgyventi artėja į nulį mažėjant šovinių skaičiui dėtuvėje.

"bet_kas"  parašė naujienų news:j1qvfc$abk$1@trimpas.omnitel.net...

Neišdegs - dar karta pasikartosiu, kalbama ne apie skirtingus
antklasius (žuvys ir žinduoliai), bet apie individus priklausančius
tam pačiam antklasiui, klasei, poklasiui, būriui, šeimai, genčiai
ir net rūšiai pagal biologijos klasifikavimą.

Apie neturi jokių šansų - hmm, o kas ten kaip tik dabar Londone
vyksta, ne atiminėjimas?

Jums kaip fizikui, nederėtų daryt tokių, net ne tai kad nepolitkorektiškų
kas man giliai vienodai, betgi priedo ir nemoksliškų (nes neigiat Darviną)
klaidų. Ir trečia, jus vėl pamirštate istoriją, kaip puikiai
apsiginklavusi Vokietija pralaimėjo basai Rusijai, nes elementariai
kepurėmis užmėtė - kaina gal ir didelė, bet fakto nepaneigsi, Vokietijai
kliuvo "džiaugsmas" pasidalinti, kurio išrėbti iki galo ir dabar ji dar
neapžiojo.

"Alvidon"  parašė naujienų news:j1grsa$miu$1@trimpas.omnitel.net...
Nu kaži, marods tai būtent tu ne tai kad nusirašai, bet nusigalvoji.
Populiacijos dydis bei vislumas nėra jėgos analogas, nėra ir
"pažangumo" kriterijus. Tai tiesiog vislumas ir tiek. Žuvys labai vislios,
delfinai/banginiai labai nevislūs, bet vienok kažkaip delfinams/banginiams
negresia išnykimas nuo žuvų "persivislijimo"...
Grįžtant prie žmonių: nu ir kas kad visokie afrikanos/bangladešai labai
vislūs ? Jie neturi jokių šansų atimti iš vakarietiškos civilizacijos
(kurion
daba jau įein nemažai ir rytietiškų šalių, pradedant Japonija) gyv. erdvės
bei išteklių. Nebent sierdobolnos mergytės pačios juos atiduotų, ale
paskutiniais pora-trejeta dešimtmečių tų sierdobolnų mergyčių įtaka
stipriai mažėja, taip kad... Gamta yra žiauri, žmonės - gamtos dalis...
(nepamirškim, kad "žiaurumas" yra žmonių sukurta savoka, gamtoj jin
beprasmė, neegzistuojanti)

Tiesa sakant išdėsčiau tą patį, kaip ir RaR, tik nepolitkorektiškai.

Na ir grįžtant prie žuvų/bacilų: visgi kad ir šis pvz. rodo, jog vislumas
nėra
lemiamas veiksnys. Primityvios rušys biologijoj yra vislios, sudėtingesnės -
mažiau vislios, bet nuo to jų konkurencingumas nemažėja, mažavislios rušys
randa kitų metodų išlaikyt ir stiprinti pozicijas.