Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: bet_kas
Data: 2011-07-29 16:04:54
Jus lengva ranka išmetėte tą gyventojų dalį kuri
į darbą kokioje Danijoje važinėja dviračiais,
Anglijoje metro ar Italijoje motoroleriais ir automobilio
iš viso neturi nes išlaikyti pernelyg brangu.
Tai viena. O kur dar dalis įperkanti tik ala "Kia
Ceed" ir panašius automobilius kurie po 30 kkm
startuojant nauja iš salono prašosi pilno pakabos
perrinkimo (kokybiški/neblogos būklės ???).

Ne taip viskas gražu, ružava ir pūkuota, kaip nupiešti
norite, ar žiūrint per televizorių Beverly Hills'o
vaizdelius pasirodyti gali...

"RaR"  parašė naujienų news:j0u122$nu3$1@trimpas.omnitel.net...
Šiaip kalba buvo apie išsivysčiusias vakarietiškas šalis ir skurdžias
neišsivysčiusias šalis. Pratęsiant analogiją su automobiliais -
išsivysčiusiose šalyse automobilių daug ir jie labai neblogos būklės. Gi
skurdžiose šalyse - automobilių ne itin daug ir dauguma labai seni,
apgailėtinos būklės. Lietuva šiuo atžvilgiu kažkur per vidurį.
Praktiškai identiška situacija ir maisto srityje?