Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: RaR
Data: 2011-07-21 16:32:20
ES politikai ir biurokratai veda ją į pražūtį. Nesilaiko savo priimtų
biudžeto deficito, skolos limito, galiausiai ECB nuostatų. Vietoje to,
kad ankstyvoje stadijoje pritaikytų sankcijas laužantiems nuostatas,
jiems kaip tik padeda ir taip vis didina disbalansus bei blogina
situaciją. Ypač aktyviai ta linkme dirba pietinės šalys, bet ir
Vokietijos valdžia jų spaudimui pasiduoda, laužydama ne tik bendrai
sutartas ES nuostatas, bet ir savo šalies Konstituciją.