Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: RaR
Data: 2011-07-21 21:39:35
Neblogai ir ir visas biurokratinis bei techninis personalas ten uždirba.
O kiek soc. garantijų ir atostogų! O ir šiaip virš 100 mlrd. eurų kasmet
perskirsto įvairioms programoms. Iš jų tik dalis padaro kažkokius
teigiamus pokyčius ES šalių infrastruktūroje. O dar visokie kvaili
apribojimai ir direktyvos, mažinančios konkurenciją ir slopinančios
inovatyvumą.