Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: Alvidon
Data: 2011-07-25 19:18:35
Nėra vienodi tie katrie išvyksta (kaip ir liekantys). Kaip ti bebūtų, savu laiku populistai
suvedžiojo kvailelius ir daba beliekas sunkus kelias. Kol tie suvedžiotieji nesės nuoga
šikna ant keptuvės, tol ir murkdysimės visi tokiam jovale, kaip dabar. Na o emigracija
- matomai vienintelis veiksmingas ir teigiamas veiksnys. Kam tas jovalas įgryso - tiesiog
emigruoja. Likę išsyk pajunta darbo kainų pakilimą. Visiems gerai. Belieka sulaukt, kol
puskvaišei liaudžiai nusibos rinkti mesijus populistus. Nėra ir nebūna realybėj stebuklingo
mygelio "gerai", bet puskvaišiai vis dar to nesuvokia (ir matomai niekad nesuvoks, telieka
laukti kol jiems nusibos žaisti politiką ir jie tiesiopg neužkals ant visko).