Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-07-22 21:40:04
Niekas nieko ir nekaltina. Kai kreivai darai viska, anksciau ar veliau
pajunti, kad aplink kakla kazkas verztis ima... Kubilius sluoja kitu
pridirbta sh, bet nemoka komunikuoti. ir vyriausybe jo labai ciniskai ir
nemoksiskai su tuo tarkosi, zmonems jau truksta kantrybe ir pasiryzta
emigruoti. Todel viskas ir yra kaip yra.