Tema: Re: EU - griuna, USA - griuna, o kas bus LT ??
Autorius: bet_kas
Data: 2011-07-29 10:43:58
Automobilių bendrai paėmus Lietuvoje - perteklius (kamščiai gatvėse,
parkavimo bėdos), gi +/- kokybiškų (naujų + ekonomiškų + ekologiškų
+ saugių) labai mažai (trūkumas).

Praktiškai identiška situacija maisto srityje.
Ir ne tik Lietuvoje.

"Alvidon"  parašė naujienų news:j0rpgt$dq2$1@trimpas.omnitel.net...

OK, tamstos paskutinį pareiškimą traktuoju prasme "iš materialinio
pertekliaus vakarų visuomenė suidiotėjo", aš teisus ? Su šiuo požiūriu
galima ginčitys (nors neverta, dėl skonio nesiginčyjama, o "idiotizmas"
šiam kontekste musie tik "skoniu" vertinamas, vargu ar yr kitokių
kriterijų).
Bet mano klausimas išliekas tas pats - prie ko čia maistas ???
P.S.: formaliai atsakymas akivaizdus - maisto perteklius, stebimas vakarų
visuomenėj, tėra visuotino materialaus pertekliaus sudėtinė dalis, taigis
aptariamos koncepcijos rėmuose yra ir visuomenės idiotėjimo viena iš
priežasčių; bet šis požiūris kaip tais visai nesiderina su pradiniais jūsų
pareiškimais maisto vakarų visuomenėje tema.