Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-08 10:39:03
Jei pastebėjote, tai parašyti klausimai ir tiesiog smalsu ar jus juos bandėt
užsiduoti sau ir susirast atsakymą.
Na tarkim lrytas užsako visuomenės nuomonių apklausas "už kokią partiją
balsuotumėt", ar domėjotės
kokios respondentų grupės (respondentų grupės paveikslas) pasisako už vieną
ar kitą partiją?
Per toli, tai pernelyg sudėtingi klausimai?