Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-25 18:24:33
Nu o tokis rakursas: sakykim tu esi verslinykas petras. Turi idėją,
bet neturi pinigų. Bankinykas jonas idėjo tau litą. Tu pasidarei iš
tos savo idėjos ir to savo verslumo tris litus. Jonas pasiėmė du.
Tau liko litas. O juk nieko neturėjai. Tai čia kaip ?

Nu o šiaip tai RaR jau aprašė, kieno problema yra petro bukumas
(neverslumas).