Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: RaR
Data: 2010-11-26 22:18:25
Kad apie viską tau taip gaunasi. Kol "vokrug do okolo" - dar gali kažką
pilstyti. Kai prieini iki konkrečių teiginių ar skaičių, tai ir pasimato
"argumentų" lygis. Dėl minčių primityvumo - tai gali nesistengti, vargu bau
ar galima dar žemiau nusileisti.

"Veikejas"  wrote in message news:icoco3$fi9$1@trimpas.omnitel.net...

kaip supratau pagrindines minties nesupratai, kita syki bandysiu maksimaliai
suprimityvint pavyzdi, kad suprastum.

o pateikti procentai - alegoriniai.