Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: RaR
Data: 2010-11-25 18:38:55
Parduoda savanoriškai, niekas jų neverčia. Vyriausybės prasiskolina tik dėl
vienos priežasties - nesubalansuoto biudžeto. Tai tikrai nėra gerai, nes tas
skolas palieka ateinančioms kartoms ar problemas spręsti - kitoms valdžioms.
O privačių subjektų skolos - tai normalūs komerciniai santykiai - kas geriau
daro verslą, tas ir turtėja. Pavyzdžiui, prieš 20 metų Columbia Pictures
nupirko japonai - Sony. Bet JAV nuo to nesugriuvo. Dabar gi kompaniją jau
lyg ir taikosi pirkti Apple.

"Darius Styra"  wrote in message news:icm1nu$u2f$1@trimpas.omnitel.net...

Del pinigu gavimo - tarkim kinija - ten darbo jega pigi, ka pagamina - i USA
i EU ir t.t - sukaupe ir dabar gali nupirkt visokius didelius fabrikus ir
t.t.
Taip ir pas ta Petra - kai bus kisenej daug $$ gales kazka ipirkt - o ne i
skola.

Styra