Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: bet_kas
Data: 2010-11-25 15:20:36
Šiek tiek pasišaipysiu, nes kaip pastebėjau su humoro jausmu jums
sudėtinga...

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:iclh1n$2l0$1@trimpas.omnitel.net...
> Importas-eksportas, prekybos balansas - tai viso labo statistiniai
> duomenys, nieko nepasakantys apie gyvenimo gerumą/blogumą. Jeigu aš iš
> kažkur gaunu pinigų ir galiu juos leisti nieko nedirbdamas - galiu gyventi
> gerai.

Parduodu karvę, leidžiu pinigus pienui pirkti - galiu gyventi gerai.

> O jeigu aš daug dirbu ir uždirbu, bet gautus pinigus kažkam atiduodu,
> skolinu (per daug negalvodamas apie skolų atsiėmimą) ar tiesiog kišu į
> kojinę - gal; tas mano gyvenimas ir nėra toks jau geras?

Jei daug dirbu ir uždirbtus pinigus skolinu Jonui (jei neima -  kišu į
kojinę), o paskui už tai dulkinu Jono žmoną,
gal tas gyvenimas ir nėra toks blogas?