Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: RaR
Data: 2010-11-25 13:24:39
Importas-eksportas, prekybos balansas - tai viso labo statistiniai duomenys, nieko nepasakantys apie gyvenimo gerumą/blogumą. Jeigu aš iš kažkur gaunu pinigų ir galiu juos leisti nieko nedirbdamas - galiu gyventi gerai. O jeigu aš daug dirbu ir uždirbu, bet gautus pinigus kažkam atiduodu, skolinu (per daug negalvodamas apie skolų atsiėmimą) ar tiesiog kišu į kojinę - gal; tas mano gyvenimas ir nėra toks jau geras?