Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: Alvidon
Data: 2010-11-25 18:57:18
O Lietuvos ideja, kaip ir bilekurios kitos valstybės, yra tokia, kokią
susikuria arba gyventojai (demokratijos atveju), arba valdžia įsūdo
(diktatūros atveju). Realiai visad ir visur yra kažkoks vidurkis tarp
šių kraštutinumų. Taip kad jei rūp idėja belieka arba dalyvaut jos
kūrime arba užgrobt valdžią ir įsūdyt visiem savo viziją. Kito kelio
nėra, ba idėja kitur kaip kad žmonių galvose neegzistuoj.