Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: Ignas
Data: 2010-11-26 00:21:07
Su Lietuvos ideja turim siokiu tokiu bedu. Ideja - tai realiai pridetine verte, tipo nusipirkau vielos uz lita, islanksciau pakaba, pardaviau uz 3 - zjbs :) Jei musu pridetines vertes pagrindas - tarkim pirminis zaliavu apdirbimas, arba galutines produkcijos surinkimas - blogai. Kinieciai padarys ta pigiau, ir konkuruosim realiai tik kaina. O jei turim dar ir ziniu (Fermentas, lazeriai) - va tada jau gerai, ypac jei parduodam produkcija savo vardu, nes kinietis nepadarys pigiau, nes NEMOKA. Ir tada jau galim zymiai geresne kaina viska stumt, ir pridetines vertes automatiskai daugiau. Lietuva uztat ir skatina ziniu ekonomika, kur kazka darom, nes mokam padaryt geriau, sugalvojam gudriau ir tt, o ne tiesiog esam arciau prekybcentriu esantis surinkimo taskas.
Dar kas gali but gerai - stambi gamyba, tipo Lifosa, MN. Tik jai dazniausiai reikia nesveikai daug babkiu atsegt, kad viska teisingai pakurt, ir naujas technologijas pritaikyt ir tt. Niekam nebutu idomi ta MN, jei dirbtu pagal 1920 - uju tradicijas.