Tema: Ats.: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: Blynas
Data: 2010-12-02 11:02:00
Na žinoma, visur taip - vienais metais paskelbiam besikoncentruojantys į HiTech, o kitais metais jau CERN pas mus.

P.S. Aš būsiu labai nustebęs, jei Lietuva taptų HiTech centru ES apskritai kada nors. Tačiau būdami "tik" stipriais šioje srityje, mes garantuotume pakankamai didelį pinigų srautą, neblogą užimtumą ir, ko gero, svarbiausia - mūsų universitetus baigęs _protingas_ jaunimas turėtų kur tęsti karjerą. Tik tam universitetuose gaunamo išsilavinimo lygis turės gerokai pakilti.

"Veikejas" <bishopaz@centras.lt> parašė naujienų news:id7gmt$p0m$1@trimpas.omnitel.net...