Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: Veikejas
Data: 2010-11-29 09:24:49
Ishokai cia visai ne i tema ir komentaras ne i tema visa.

Kiek zmoniu Taurageje ar Kupishkyje dirba tose aukshtose technologiju
bendrovese ?
galiu atsakyt - 0. Tai apie ka cia peizeji.

Jei bus kokios super aukshtos technologijos tai vsos jos bus Vilniuje arba
Kaune o visi kiti miestai miesteliai graush barankos skyle, nes ten nera
kvalifikacija atitinkanciu darbuotoju ir artimiausioje ateityje tokiu
neatsiras ypac po tokios aukstojo mokslo reformos.

Be to klausimas ar ilgam beuzteks tokiu darbuotoju ir Vilniuj ar Kaune, be
to dazniausiai gabiausi ishvaziuoja studijuot i usieni ir ish ten labai
retas kuris gryshta. Be to i lietuvos aukshtasias priima bilekokius
mankurtus bile turi pinigu uz moksla moket. Taigi mokslinio poteancialo
atzvilgiu potencialas yra labai ribotas.

Nebent jus manot tuos 300 000 bedarbiu perkvalifikuoti i aukstu
technologiju, laborantus, it analitikus, it programuotojus .... tokiu atveju
ostapo benderio vasiuku kelstejimo planas man atrodo realesnis.