Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: RaR
Data: 2010-11-29 11:15:59

Be to dabar visos (beveik) mikroschemos gainamos kinijoj.

Tai gal vėl kokių skaičiukų, nuorodų? Jeigu Kinijai priskirti Taivanį, tai
taip - ten tikrai daug gaminama. Greitai paieškojęs radau tik 2008 m
paskirus duomenis iš kurių galima susidaryti bendrą vaizdą:

Taivanis:

TMSC pagamina 44% mikroschemų, UMC 14%.
(http://ezinearticles.com/?The-Rise-and-Fall-of-the-American-Chip-Industry&id=2256092).

JAV:

Kompanijos, kurių produkcijos pagrindą sudaro mikroschemos, parduoda pusę
viso pasaulio puslaidininkių produkcijos, 3/4 JAV parduodamų mikroschemų
gaminama pačioje JAV. Nors ta dalis ir smarkiai sumažėjo, 2008 m. vis dar
20% viso pasaulio naujos mikroschemų gamybos įrangos buvo sumontuota JAV.
(http://www.choosetocompete.org/us_chip_industry.html).

Kinija:

2008 metais Kinija vis dar gamino tik 24,3% visos šalies pramonės
sunaudojamų mikroschemų, ir tas skaičius pastaraisiais metais mažėjo.
(http://www.eetimes.com/electronics-news/4081815/China-s-chip-industry-broken--says-analyst).

Ir tendencijos tokios, kad mikroschemų gamyba dabar sparčiau plečiasi ne
Kinijoje, o statomos gamyklos Vietname, ruošiamasi net Armėnijoje statyti.
Nemažai pagaminama Vokietijoje (AMD fabrikai, Infineon), Intel gamyklos be
JAV dar yra Izraelyje, Egipte.