Tema: Re: Lietuviskas importas-eksportas
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-25 18:31:55
Na su ideja  viskas OK, aisku jei yra ideja.  Jei ideja yra OK, ir jei is
suktam kaimynui Kaziui jos nepapasakojei prie samagono bonkes - OK.
Gerai idejai - investicija gausi, uab'a atidary ne taip jau sunku ir ne tiek
jau daug kastuoja, dar yra visokie EU fondai, InVegos ir t.t.

Bet is esmes tada kokia ta Petro, t.y. Lietuvos ideja?

Styra