Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: vedarinis
Data: 2012-01-22 00:01:17
Bet Tėvynėj likusiųjų požiūris į grįžtančius emigrantus taipogi atitinkamas:
-Ahaaa, tai jau parvažiuoji, vadinasi, svaiginančios karjeros nepadarei,
todėl esi lūzeris ir dabar mes tave tai jau atp...im lietuviškai..!
Maždaug jei jau drįsai išvažiuot ir dėl vienokių ar kitokių priežasčių
nepasilikai, tai parvažiavęs į gimtą šalį turi jaustis kaip okupantas, tarsi
į svetimą nepelnytą gerbūvį pretenduojantis. Nesvarbu, kad galbūt tik skolom
atiduot, mokslam, būstui ar verslo pradžiai užsidirbt išvykai ir svetur
gautas pajamas būtent Lietuvoj išleidai. Tokios vyraujančios stereotipinės
aplinkinių nuostatos žmogų pakabina tarp dviejų šalių ir motyvacijos sugrįžt
ir čia kažkuo užsiimt irgi neprideda. Nekalbu apie tuos, kas dėl
penkiolikos metų A8 ir savaitės pjankės Lietuvoj tarp Kalėdų ir naujų porų
laukuose prakaitą liejo bei laisvalaikiu delfio komentaruose srutas pylė ant
Lt, bet tokie visam laikui retai ir teparsiranda.

"Nierka"  parašė naujienų news:jf8d3c$ov8$1@trimpas.omnitel.net...

balse gilus liudesys....