Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Apocalypto
Data: 2011-10-24 12:33:14
dirba tikrai ne fabrikuose. apie tokias "perspektyvias" pareigas tikrai cia
nepasakociau. nuomojasi nauju namu kvartale kur namai nera sugrusti vienas
salia kito. gyvena ten visokie bet kadangi tai yra nauju namu kvartalas tai
beabejo apsinarkasinuse ar apsilapinuse aplink tikrai nesitrina. veiksmsa
vyksta Airijoj