Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-01-16 21:53:50
O gal atvirkščiai - neatsirado anglo, norėjusio toje vietoje dirbti? Juk ne
aš į tą vietą "įsitryniau" - aš dirbau 8 mėnesius, agentūra mane atleido,
atseit per ilgai dirbau agentūrai, po dviejų mėnesių paskambino ir pakvietė
grįžti atgal. Anglas turėjo šansą tą vietą užimti, bet kažkodėl
nepasinaudojo. Čia jau jų problemos. Anyway aš kovo mėnesį išvykstu iš
Anglijos. Vieta liks laisva.