Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-01-17 21:11:34
Namas apleistas. Nežadu čia pasilikti, todėl kito neieškau. Ne ta šalis,
kurioje norėčiau užsibūti. Priedo negaliu jokių drabužių sau nusipirkti,
paprasčiausiai mano ūgio nėra. Džinsus savo ūgiui radau pirkti tik firminėje
Levi's parduotuvėje. Jei ant striukės parašyta xxxL, apsirengiu, per pilvą
du tokie, kaip aš tilptų, o rankovės per trumpos. Čia žmonės gerokai
žemesni, nei Lietuvoje, todėl jie nemoka krepšinio žaisti. Tą pastebėjau iš
karto atvykęs. Sutikau tik vieną žmogų, už save aukštesnį, ir tas pats
pasirodė beesąs lietuvis.