Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-29 08:06:24
Aciu, man daug klausimu atkrito.

"-[antanas]-@UK"  wrote in message news:j8eptf$f22$1@trimpas.omnitel.net...

Būtum sovietų armiją praėjęs, valgytum viską.
Buvo tokia žalia pšeno košė. Kas buvo armijoje, tas žino. Nors kareivis
visada alkanas, bet jos net mes nevalgydavome. Manau, kad tos dešrelės iš
Lidl gerokai geresnės už pšeno. Aš kai Norvegijoje buvau - pirkdavau
brangesnes dešreles, o vieną kartą nusipirkau kilogramą pigių, gal už 25
kronas kg. Išsiviriau porą brangesnių, ir kartu įmečiau porą pigesnių. Tiesą
sakai - skonis kaip kartono po brangesnių. Bet kai po to viriau vien
pigesnes, visai nieko. Tiesa, tą kilogramą suvalgęs daugiau pigesniųjų
nebepirkau. O Norvegijoje mačiau rūkytų mėsos gaminių net už 500 kronų
kilogramas (200 litų). Va ten tai kainelės. Bet yra ir piguvos, aišku, už 5
svarus neprasimaitinsi, bet netoli to, jei tik dešrelės ir makaronai.
Kažkuri iš žmonos tetų sakė - ką apsirengęs visi mato, o ką tu į skrandį
įmetei niekas nemato.