Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-10-23 15:12:38
o kur vistiena ir kokios kokybes perka tie, kas gyvena Lietuvoje uz
1000lt? :) Ekologinius produktus siulanciose krautuvelese? :) Alaus
irgi turbut nusiperka. Norfos tamsaus (jeigu tokio yra).  Idomu, kiek
zmones sau leidzia iseiti kazkur "sestadieniais pavakarieniauti" :) Is
to pacio 1000lt :) Nu niekaip manes nieks neitikins, kad 1000lt
uzdirbti LT yra tas pats kas 1000svaru UK