Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-23 23:02:09
Nu tai siandien dar padiskutavau su ten sedinciu kolega. Tai iir jis ta pati
sako - o nahuj tu ta pigiausia shuda pirkai? Dabar jau zinau - durnas buvau.
Bet, kad tik toki perkant ir gaunasi uz ci aminimus skaicius pragyvent. Nors
man nifiga nesigauna. Nes dar idomu butu isgirst - o kiek gi nuoma kainuoja?

"Ignas"  wrote in message news:j81qnb$5n1$1@trimpas.omnitel.net...

normaliai tame tesco, aisku reik saugotis tesco basic ar optima ar kaip jie
ten vadinasi, yra ten ir geru dalyku, tik kad jie kainuoja kaip geri.
Stebuklu ten nera jokiu, visi puikiai zino, kas kiek kainuoja ir kiek turi
kainuoti. Be to, nepainiokit akcijos kainu su paprastom