Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-20 22:16:44
Aš fabrike dirbu. 6,60 po bandomojo laikotarpio. Dirbau agentūrai 8
mėnesius, liepos mėnesį sako, per ilgai dirbi laikiną darbą, čiuožk namo,
rugsėjo mėnesį paskambino, sako, sugrįžk. Grįžau, iš karto kontraktą davė.
Per mėnesį nuo atvykimo maistui išleidau 145 svarus. Alkoholio ir tabako
nevartoju. Tabakas labai brangus. Namo nuoma apie Londoną brangesnė, o
Machesteryje apie 500 svarų 2-3 miegamųjų namas, plius council tax ir bills.