Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ignas
Data: 2011-10-23 22:39:38
Antanai, kokiam mieste gyveni? Tavo pateikti skaiciai uz maista - kosTmosas totalus, cia nebent valgant vien tik pusrycius, ir tuos pacius is kiausinio ir poros desreliu. As pats gyvenau londone, man vienam maistui iseidavo per savaite ~60 svaru, plius dar ~20 per savaite darbo pietums. Tiesa, apsipirkinejau sainsburys ir kiek paislaidaudavau, bet niekaip, niekaip neisivaizduoju ka reikia valgyt, kad butu 5 svarai i diena. 2,5 kg vista uz 1,7 svaro??? Cia uz kilograma turbut, arba ne i ta etikete paziurejai.