Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-28 14:16:40
Am 28.10.2011 12:43, schrieb Linas Petkevičius:

> Beje, apie durnius. Gyveno viename Lietuvos kurorte jauna pora. Mergiote
> dirbo pas viena mobiiojo rysio operatoriu, bernas - policininku(!!!).
> Turi abu tevus vietoje, kurie turi sodus ir bent jau jo gerybemois
> aprupinti pilnai. Nupmojosi buta is manes - prasiau, kad moketu tik
> komunalines, beje nelabai daug, nes namas siltas. Nutare, kad uz
> kapeikas cia nevergaus, nes draugai grize papasakojo, kaip jiems
> Anglijoj zajabis. Mete darbus ir isvaziavo Anglijon, nes tipo nedurniai.
> Detaliu nezinau - po triju menesiu grizo, bet priezastis panasu, kad
> [...]

Ir tokių istorijų yra tikrai ne viena. Ir tas aiškinimas "kaip gerai",
iš vienos pusės, suprantamas - nė vienam iš mūsų nėra malonu
prisipažinti, kad kažkur kažką prametėm. Ypač "draugams ir giminėms"
plačiąja prasme ir ypač provincijoj. Ir kuo daugiau prieš tai buvo
prišnekėta "kokie jie nebus durni", tuo sunkiau.

Iš kitos pusės - teisybės sakymas būtų labai pilietiškas, netgi moralus
veiksmas. Kad būtų mažiau tų pasimaunančiųjų...