Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2011-10-26 22:52:30
Nežinau, kaip kitiems, aš dirbu labai kultūringame fabrike, kuris priklauso
Morrisons tinklui, viskas daug geriau, nei čia nupaišei, ceche mes tik trys
užsieniečiai. Šiaip fabrike labai daug lietuvių, iš visų užsieniečių
daugiausia lietuviai, bet jie dirba kituose cechuose ir kitose pamainose.
Vienintelis  minusas - ceche vėsu. Visa kita mane tenkina, gal aš
neišrankus?