Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-23 16:27:15
Jei jau žiūrėsim iš šitos varpinės, nėra ko čia taip jau dejuoti (ar
didžiuotis?) tuo XXI a., kiek traukia mano žinios ir įsivaizdavimas,
niekada kitaip nebuvo.

O bet tačiau, su pinigais tu automatiškai "kažkuo" nepasidarai. Ir visi,
kurie taip galvoja vieną rytą atsibunda vėl prie tos pačios sudužusios
geldos, pasaką apie auksinę žuvelę tikriausiai pameni?