Tema: Re: Pragyvenimas Anglijoje?
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-27 11:44:46
Na tai taip, laimė ne piniguose, bet jų kiekyje :)))

Šiaip jau, niekur nesakiau, kad pinigų iš viso nereikia. Pinigai daug
dalykų gyvenime palengvina. Bet, mano gyvenimo patirtis rodo, kad tas
"be pinigų" ar "daug pinigų" yra labai subjektyvus dydis. Ir kad jeigu
teiginiui "be pinigų blogai" dar galima pritarti, tai jokiu būdu nėra
teisinga iš to kaip ir savaime sekanti išvada - "su pinigais visos
problemos išsprendžiamos".