Tema: Ats.: Noriu dirbt
Autorius: Blynas
Data: 2010-09-09 10:35:15
"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų news:i6a1q0$q8s$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu bandau gilintis, kodel gi. Kaip jau minejau anksciau, nezhinau net apytiksliu kontrabandos ar kitos sheshelines veiklos skaiciuku. Bet bandau pasamprotaut su tiek, kiek zhinau. Pvz provincijos miestelyje per pusmeti sulaikomas 1 cigareciu perpardavinetojas, nors ju yra nuo 10 iki keliu deshimciu. Nubaudzhiamas 40-50KLt bauda, ir tie patys neishieshkomi. Kas cia, ne nuostolis...? Ir kodel tiek mazhai sulaikoma...? Paimk visus – bus pajamos ir baudu pavidalu, ir prevencija veiks, ir legalus pardavimai pakils.

Nemanau, kad reikalas tik kyšiuose. Bet čia jau ir aš leisčiausi į fantazijas, ko daryti nenorėčiau.

> Bene dazhniausiai eksploatuojamas shio seimo sastato atmazas.
> Kaip manai Blynai, ar juos dar kada nors ishrinks...?

Čia tik dėl to, kad tai yra "atmazas"? Kad nepatinka? Labai veža laikraščių antraštės? :) Na nes juk tu ne darbus lygini :)

Ar kas rinks? Pasakysiu naiviai, bet ko gero aš rinksiu. Dar nebuvo tokios valdžios, kuri žinodama, kad imsis nepopuliarių sprendimų ir kad jų niekas daugiau nerinks, vis vien imasi iniciatyvos. Nes jei būtume darę taip, kaip Kirkilo vyriausybė siūlė ir kokį biudžetą bandė prastumti (krizės nėra ir nebus, išlaidas padidinkim!), tai dabar jau būtume ko gero devalvavę litą ir/ar bankrote kaip valstybė. Na nebuvo pas socdemus, nei pas liberalus nė vienoj valdžioj tokios atsakomybės. Apie Darbo partijas ar kitus išsišokėlius populistus aš išvis nekalbu.

Arba dar kitaip - mažesnis blogis.