Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Pranas
Data: 2010-09-07 16:59:31
> atsiprasau, bet jei valdzia atima puse to, ka tu uzdirbi, o
> sumoket pagal virkavimus reikia 72+228 Lt men.. tai..
> gal vis tik keisk darba?

2008m uzdirbau po 3000Lt/men, viska mokejau ir man likdavo.
2009m uzdirbau tik po 1500Lt/men, dantis sukandes bet vis dar mokejau.
2010m uzdirbu tik po 500Lt/men, o reikia 300Lt atoduoti...tai kur blyn
logika, is to kas lieka man net benzinui i men daugiau reikia kad i ta darba
nuvaziuot, todel ir nebemoku tu 228.
Jie gi padlos skaiciuoja ne nuo tiek kiek gauni, o nuo 800Lt ir jiems dzin,
kad tau neiseina, visiems krize, niekas cia nieko nebesumoka ir dabar as
tipo turiu skolintis, kad mokescius sodrai moket ?
Sakai keisti darba ?
O tu parodyk dabar kur darbu yra ?
jei kur yra tai ta pati 800Lt ir siulo, is kuriu i rankas aplamai
600tegausi...