Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-07 14:52:52
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:i656ka$lor$1@trimpas.omnitel.net...

> Maišai SoDros pajamas ir išmokas su kitomis.

Visuomet kai pradedu burbet cia ant sodros mokesciu, atsiranda diskutuotoju, kurie ivelia gaisrines, policijas bei vaiku darzhelius. Tai kuo ash blogesnis...? :)

> Siūlai skolintis? Mano nuomone tai mes jau turim tiek skolų (skaičiuojant % nuo BVP), kad daugiau skolintis negalim.

Ne, jokiu budu. Siulyciau sukurt tokia aplinka, kurioje mokesciai butu mokami su malonumu, o ne isitempus. Manau, kad lietuviai vis delto yra veiklus, darbshtus ir ishradingi, ir ju nesmaugiant galima butu didesni efekta pasiekt, nei uzhmovus pavalkus. Tik kad Tomo siulymai i dangu neina :)