Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-06 11:59:49

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:i628uj$ccb$1@trimpas.omnitel.net...
> Ta prasme, tavo patarimas yra "Vok!"?

Kur izhiuri patarima vogti...? Pranas zhmogus atrodo samoningas (72 Lt PSD yra linkes moketi su dzhiaugsmu), manau turedamas neapskaitytu leshu visvien darys savanorishkas imokas i biudzheta, kam jam tas perteklius. Ar tu cia apie uzhsiregistravima darbo birzhoj...? Tai yra legalu, sveikintina ir skatintina. Paties kubiliaus. Kaip tu kitaip paaishkintum tuos 228 Lt, kuriu Pranui nebereiketu moketi, jei uzhsiregistruotu bedarbiu...?

> P.S. Prisimink, kad kuo daugiau žmonių vengia mokėti mokesčius, tuo daugiau moka mokantys. Iš esmės vagiantys atiminėja iš manęs (ir kitų mokančių mokesčius) pinigus, kuo aš esu gausiai nepatenkintas. Ir žinoma, tokį patarimą laikau debilišku :)

Sakykim Pranas nemoka mokesciu. Paaishkink mechanizma, kokiu budu jis mane apvagia...? Arba tave...? Jeigu dirba ir nemoka – vadinas apvagia. O jei nedirba irgi nemoka – nebeapvagia. O jei gyvena Germanishkyje ir kasdien rytais eina i Skaistkalne dirbt tulam latviui, uzh ka gauna keleta latu i delna – jis cia tave apvagia ar ne...? O jei yra jaunasis koks nors naturalistas tarzanas tevo mishke susikales triobele, mintantis spanguolemis bei kankorezhiais ir bb uzhkales ant visos jusu vartotojishkos kulturos, ir BVP jam ishvis atstumianti savoka – tai tik ishraishka to, kiek valstybes gyventojai sugeba per metus suesti ir ishshikti. Kaip tada – jis vagis ar ne...?