Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-06 18:07:39
Nemokes jis Latvijai, tau ne px nuo to...?

Ko Blynai vis kishi tas soc garantijas...? Didzhioji dalis ju – apgailetino arba abejotino lygio bei masto. Kad ir pensijas paimkim – negana to, kad nemazha dalis pensininku zhiema vos ishgali uzh visokius ten shildymus susimoket, pasitaikius bet kokiai progai vis taikomasi i ju ta vargana pensijele – tai nurezht dirbantiems pensininkams, tai padidint ikipensijini amzhiu. Kitose socialiniu garantiju sferose padetis irgi gan neretai groteskishka. Tad koziris tavo silpnas.