Tema: Re: Noriu dirbt
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-07 12:57:58
Tai sakai pagerino situacija tokia reforma...? Ash tai jokio pagerejimo nematau.
Nesakau, kad nereokia moketi mokesciu. Bet mano isitikinimu, norint juos sekmingai surinkti, mokesciai turetu buti tokie, kad nesijaustu kaip virve ant kaklo.
Per padidinta PVM'a pvz, didelis ten skirtumas, ar batonas 2 Lt kainuos, ar 2,10. Nachuja ta akciza toki ikalt naftos produktams..? Pamazhintu – ne chelnokai bandytu tempt ish baltarusijos su pasatais, o kaimynai suvarytu uzhsipilt. Vietiniai taip pat. Ir kazhin ar per apyvarta ne daugiau surinktu to alcizo. Tie patys autoriai – nu padidintu keliais procentais, kazhin ar noretu jie ten tuomet maklem uzhsiiminet, dirbtu sau, bet tai ne, reikia dvigubai trigubai :) Zhodzhiu, buka aritmetika nevezha, zhmones vis delto nera sraigteliai.